خانه حقوق | Khaneye Hoghogh
0

مطالبه دانشجویی درباره همایش شیراز جواب داد/ معاون مالی سازمان امور مالیاتی استان فارس برکنار شد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی موحدی بک نظر سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: بعد از بررسی‌ها انجام شده، معاون امور مالی اداره کل مالیاتی استان فارس به خاطر ریخت و پاش بیت المال به بهانه همایش استانی، برکنار شده است.

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: سازمان امور مالیاتی پاسخگویی به دغدغه‌های ملت شریف ایران و تنویر افکار عمومی را وظیفه خود می‌داند.

 موحدی بکنظر در گفت‌وگویی که با رسانه‌ها در مورد حواشی نشست مدیران سازمان امور مالیاتی در مهر ماه سال جاری داشت، گفت: در پی برگزاری همایش مدیران کل سازمان امور مالیاتی، ابهاماتی درباره هزینه‌های همایش در فضای مجازی مطرح شد که رئیس سازمان در ابلاغی به مدیران نظارتی سازمان یعنی حراست، بازرسی و دادستانی مالیاتی دستور رسیدگی در اسرع وقت برای برخورد با عوامل دارای تقصیر یا قصور و نظارت‌ها و مراقبت‌های آتی را صادر کردند.

وی به جزئیات انتشار این حواشی در رسانه‌ها و واکنش سازمان امور مالیاتی به آن پرداخت و در ادامه گفت: بخشی از اطلاعات و تفاسیر منتشر شده مخدوش است، اما در مورد بخشی از هزینه‌ها نیز باید گفت که با توجه به امکان صرفه‌جویی و غیرقابل قبول بودن همین حد از عدم صرفه جویی در دولت مردمی، مسئول مرتبط در اداره کل فارس از مسئولیت خود برکنار شد.

موحدی در ادامه ضمن بیان تعامل با نهاد‌های نظارتی افزود: لازم به ذکر است دستگاه‌های نظارتی بیش از یک ماه است که در جریان جزئیات هزینه کرد این نشست قرار دارند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *