خانه حقوق | Khaneye Hoghogh
0

سازمان امور مالیاتی شفاف‌سازی کند/ ماجرای همایش شیراز چیست؟

سازمان امور مالیاتی شفاف‌سازی کند/ ماجرای همایش شیراز چیست؟

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بنا بر گزارش‌های واصله از سمت تشکل‌های دانشجویی و مردمی در مهر ماه سال جاری اجلاس سراسری مدیران مالیاتی کشور در شیراز به مدت سه روز و با هزینه نامتعاف حدود ۴ میلیارد تومان صرفا برای کمتر از ۱۰۰ شرکت کننده برگزار شده و سیاهه هزینه‌های این همایش نیز در فضای مجازی در دسترس همگان قرار گرفته است.

در جزئیات هزینه‌های این همایش به اصطلاح لاکچری آمده که محل برگزاری آن در یک هتل ۵ ستاره بوده و هزینه سوغاتی‌های اهدایی به حضار بیش از ۵۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود. در بخشی دیگری نیز آمده است که صندلی‌های محل همایش با هزینه سازمان امور مالیاتی با هزینه ۷۰۰ میلیون تومان تعویض شده است.

تا این لحظه هیچ‌گونه توضیحی رسمی در این رابطه از سوی سازمان امور مالیاتی ارائه نشده است که خود جای بسی تعجب دارد. از سوی دیگر برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند که انتشار دهنده این اطلاعات در سازمان امور مالیاتی استان فارس به واحدی نازل‌تر منتقل شده است.

با توجه به سوابق حسنه رئیس سازمان امور مالیاتی، سید محمد سبحانیان انتظار آن است که اگر چنین اتفاقی رخ داده با مسببان برخورد شود و در صورتیکه گزارش‌های مطرح شده اشتباه است به صراحت لیست هزینه‌های انجام شده برای تنویر افکار عمومی در دسترس رسانه‌ها قرار گیرد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *