خانه حقوق | Khaneye Hoghogh
0

توقیف شناور لنج حامل بیش از ۴۱ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ یدالله شرفی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: یکی از راهکار‌های مهم رشد تولید جلوگیری از قاچاق کالا است که در این راستا تمام مرز‌های دریایی و نوار ساحلی استان بوشهر تحت رصد و پایش شبانه‌روزی قرار دارد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به تقویت تجهیزات در مقابله با قاچاق کالا بیان کرد: با تقویت تجهیزاتی از جمله شناور‌ها امکان حضور مرزبانان دریایی تا اعماق مختلف خلیج فارس فراهم شده است.

وی با اشاره به شناسایی محموله قاچاق کالا در بندر گناوه تصریح کرد: با رصد شبانه‌روزی مرزبانان استان بوشهر در بندر گناوه موفق به شناسایی یک محموله قاچاق از یک شناور لنج باری شدند.

سرهنگ شرفی با اشاره به توقیف شناور یاد شده تصریح کرد: از این شناور انواع لوازم خانگی، پوشاک، کفش، اقلام بهداشتی، آرایشی، اسباب بازی و دیگر کالا‌های خارجی فاقد اسناد معتبر قانونی کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را بیش از ۴۱ میلیارد تومان اعلام و تأکید کرد: در این عملیات ضمن توقیف شناور و ضبط کالا‌های کشف شده متهم به دستگاه قضایی استان بوشهر معرفی شد.

وی در ادامه وضعیت نوار ساحلی و مرز دریایی خلیج فارس را با امنیت کامل دانست و تصریح کرد: مرزبانان استان بوشهر در نوار ساحلی و مرز دریایی خلیج فارس با هر گونه تخلف از جمله قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر با قاطعیت برخورد می‌کنند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *