خانه حقوق | Khaneye Hoghogh
0

۴۳ نفر از زندانیان آزاد شده به مشهد مقدس اعزام شدند

به گزارش دوشنبه شب ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های استان تهران، «علی رستمی» تصریح کرد: هزینه اعزام ۴۳ نفر مددجوی آزاد شده به همراه خانواده هایشان ۱۶ میلیون تومان بود که با همکاری نیکوکاران و مساعدت آستان قدس رضوی تامین شد و این گروه با قطار جهت زیارت حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) به مسافرت یک هفته ای مشهد اعزام و مهمان آستان مقدس رضوی بودند. 
مدیر کل زندان های استان تهران ادامه داد: با هدف پیشگیری از وقوع طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، مددجویان آزاد شده به مرکز مراقبت بعد از خروج معرفی می شوند. 
وی همچنین توضیح داد که این مرکز در زمینه کارآموزی، اشتغال، ازدواج، ادامه تحصیل، تأمین مسکن و ارائه  تسهیلات بانکی در جهت بازگشت آنها به یک زندگی سالم اجتماعی فعالیت می نماید و مددجویان در هر زمینه ای می توانند از خدمات و مشاوره استفاده کنند. 
بر اساس این گزارش،  باقی پور رییس مرکز امور اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان استان تهران نیز گزارشی از خدمات مرکز در امور آموزشی, بهداشتی, درمانی, اجتماعی ،حقوقی و فرهنگی به مددجویان آزاد شده ارائه کرد.
مرکز امور خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان استان تهران در بلوار آیت اله کاشانی- شهرزیبا- جنب کانون اصلاح و تربیت واقع است .

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *