خانه حقوق | Khaneye Hoghogh
0

دولت حامی مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه خواهد بود

رئیس سابق مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه تاکید کرد که دولت حامی این مرکز خواهد بود

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی بهادری جهرمی، رئیس سابق مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید مرکز وکلا که عصر امروز برگزار شد، اظهار کرد: اگر فعالیت و اقدامی صورت گرفته به کمک همکاران ما در مرکز بوده است و اگر نقطه ضعفی هم وجود داشته از سمت من بوده است. اگر مشکلی پیش آمده از همه داوطلبان و کارکنان مرکز می‌خواهم بنده را حلال کنند و از بنده بگذرند.

بهادری جهرمی با اشاره به انتصاب رئیس جدید مرکز وکلا، گفت: از رئیس قوه قضائیه تشکر می‌کنم که فردی را از درون خانواده قوه قضائیه برای این مسند انتخاب کرد. 

رئیس سابق مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه تصریح کرد: دولت حامی مرکز خواهد بود و ان شاالله مسیر با سرعت بیشتری طی می‌شود و بنده هم در حد توان در خدمت مرکز خواهم بود. 

وی با بیان اینکه کارهای روی زمین مانده زیادی باقی مانده است، افزود: متاسفانه ما نتوانستیم کارها را به خوبی انجام دهیم و باید سرعت جذب را افزایش دهیم؛ سرعت جذب را از ۳۶ ماه به ۹ ماه کاهش دادیم اما باز هم کافی‌ نیست و باید کمتر شود و ان‌شاالله مسیر باقی مانده به نتیجه می‌رسد تا شاهد تصویب قانون جامع ناظر بر مرکز باشیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *