خانه حقوق | Khaneye Hoghogh
0

مالی: نمی‌توانیم رفتار رئیس‌جمهور بعدی آمریکا در قبال توافق ایران را کنترل کنیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مصاحبه با رادیو ملی آمریکا «ان‌پی‌آر» به طرح ادعا‌هایی در خصوص ایران پرداخت.

او در این گفتگو درباره مذاکرات هسته‌ای، در ادامه بازی مقصرنمایی برای شانه خالی کردن از بار مسئولیت و توجیه تعلل آمریکا در عمل به تعهداتش برای به نتیجه رسیدن مذاکرات مدعی شد: یک توافق روی میز بود … و همه شرکت‌کنندگان دیگر در ماه مارس با آن موافق بودند. سپس در طول تابستان. بعد دوباره در اوت؛ و هر بار ایران برخی درخواست‌های جدید، برخی تقاضا‌های جدید که اغلب اوقات تقاضای غیرواقعی یا بی‌ربط به گفتگو‌های هسته‌ای بوده، چیزی که به آن ربطی نداشته را مطرح کرده است.

مالی در واکنش به اظهارات حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با همین رسانه در اواخر سپتامبر که گفته بود ایران به دنبال تضمین عدم خروج دوباره آمریکا از توافق است، مدعی شد: از آغاز گفت‌وگوی غیرمستقیم حوالی مارس ۲۰۲۱ به آن‌ها گفته‌ایم که … نمی‌توانیم کاری که رئیس‌جمهور بعدی می‌کند را کنترل کنیم … نکته همین بود … پس اگر این چیزی است که ایران روی آن اصرار دارد، گفتگو فایده ندارد.

در حال تکمیل …

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *