خانه حقوق | Khaneye Hoghogh
0

شهید سلیمانی از صمیم قلب مطیع ولایت فقیه بود

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: شهید سلیمانی ولایت مدار بود اما هیچ گاه از ولایت فقیه به عنوان ابزار سیاسی استفاده نکرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری در نطق پیش از دستور جلسه هیات عمومی و در دومین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: علیرغم اینکه دو سال از شهادت شهید سلیمانی می‌گذرد اما عشق و محبت مردم نسبت به ایشان روز افزون است و شوق و حرارت میل به ایشان به قوت خود باقی است.

رئیس دیوان عدالت اداری سه ویژگی مردمداری، ولایت مداری و اخلاص در عمل را رمز ماندگاری شهید سلیمانی دانست و افزود: این شهید بزرگوار در طول سالیان بعد از انقلاب، هیچ گاه خود را از مردم جدا ندید و خداوند ظرفیت خدمت به مردم را به وی عطا کرده بود و همین امر موجب مودت و دوستی بیشتر شهید سلیمانی با مردم بود.

مظفری گفت: شهید سلیمانی هیچ گاه از ولایت فقیه به عنوان ابزار سیاسی استفاده نکرد، تبعیت از ولایت اهل بیت (ع) و ولایت فقیه را در همه شئون زندگی سر لوحه خود قرار داده بود و از صمیم قلب مطیع ولایت فقیه بود.

رئیس دیوان عدالت اداری در پایان اخلاص در عمل و گفتار را از ویژگی‌های بارز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و افزود: اخلاص و مردمداری‌اش او را محبوب قلب‌های ملت ایران ساخت و او را عزیز مردم کرده بود و هر قدمی که بر می داشت رضای خدا را در نظر داشت.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *